Dežurni telefon od 8 -22 sata

Hrvatske: 051-898000
iz inozemstva: 00385-51-898000

Dajte nam vjetra u leđa !

Molim Vas dostavite mi
neobvezujuću ponudu u skladu s mojim željama.

Pitanja vezana uz plaćanje i storniranje

Pitanje:Kakav je postupak plaćanja?
Odgovor:"Kao Vaša agencija holiday home nudi sve načine plaćanja koje ponuđač omogućuje i može realizirati, npr. račun, kreditna kartica, terećenje računa i sl. Ovisno o trenutku rezervacije mnogi ponuđači zahtijevaju posebne načine plaćanja, a mi smo ih kao turistička agencija obvezni provesti. Molimo računajte s tim da su kod određenih načina plaćanja mogući i troškovi. O njihovoj konkretnoj visini ćete biti obaviješteni u okviru za dijalog prije završetka rezervacije. Kod plaćanja kreditnom karticom i terećenjem računa Vaš će se račun teretiti za akontaciju i preostali iznos, u skladu sa pravilima pojedinog ponuđača. Ta pravila možete pronaći u općim uvjetima poslovanja dotičnog ponuđača. U pravilu važe sljedeći rokovi:
  • terećenje računa unutar 2 dana do termina
  • terećenje kreditne kartice unutar mjeseca izdavanja računa
  • plaćanje ostalog iznosa najranije 8 tjedana ili kraće prije dolaska
Molimo držite se navedenih rokova za plaćanje akontacije i ostatka iznosa. Kod kratkoročnih rezervacija (kraće od 7 dana prije dolaska) plaća se uplatom u gotovini. Ako na računu piše da se dio iznosa plaća ""na licu mjesta"", tada taj iznos plaćate pri preuzimanju ključa, u eurima i u gotovini. Pri rezervaciji plaćate malu akontaciju, pri čemu visina akontacije ovisi o ponuđaču. Ostatak cijene se plaća 6 tjedana prije dolaska. Mnogi ponuđači omogućuju plaćanje ostatka cijene na licu mjesta pri preuzimanju ključa. Odgovarajuća mogućnost navedena u oglasu za pojedini objekt.
Pitanje:Što se događa ako želim stornirati rezervaciju?
Odgovor:U bilo kojem trenutku možete odustati od Vaše rezervacije. Odustajanje morate objasniti PISANIM PUTEM. Po primitku objašnjenja za odustanak primit ćete od nas potvrdu storna. Nastali troškovi proizlaze isključivo iz odgovarajućih uvjeta rezervacije ponuđača i turistička agencija nema utjecaja na visinu naknade. Upućujemo Vas na opće uvjete poslovanja pojedinog ponuđača. Ukoliko se postupak storniranja odvija preko turističke agencije, mogu biti naplaćeni troškovi obrade. Izričito se preporučuje sklapanje osiguranja od otkazivanja putovanja, pri čemu bolest, nezaposlenost, početak novog posla i mnoge druge događaje možete osigurati na način da u slučaju otkazivanja putovanja morate platiti samo mali iznos. Osiguranje postaje aktivno tek nakon uplate premije osiguranja. Premija osiguranja će Vam izričito biti navedena u potvrdi rezervacije. Nakon uplate ugovorenih troškova storna iznamljivaču od turističke agencije dobit ćete račun s kojim možete potraživati uplaćeni iznos od Vašeg osiguranja. Rado ćemo Vam pri tome besplatno pomoći.
Pitanje:Koliki su troškovi storna?
Odgovor:U pravilu iznos proizlazi iz cijene najma i vremena preostalog do početka boravka. Iznosi jako variraju od ponuđača do ponuđača i potrebno ih je provjeriti u općim uvjetima poslovanja, koje možete pronaći u okviru za dijalog za rezervaciju uz pojedini objekt. Prije online rezervacije biti će Vam prikazani aktualni opći uvjeti poslovanja. Rezervacija kod nas NIJE moguća BEZ potvrde da ste upoznati sa tim uvjetima.
FallBack: Bevorzugen Sie Ihre Sprache?FallBack: OKFallBack: Hinweis ausblenden
Holiday home koristi kolačiće kako bi osigurao najbolju moguću uslugu.OKOstale informacije