Dežurni telefon od 9 -17 sata

Hrvatske: 051-898000
iz inozemstva: 00385-51-898000

Pitanja vezana uz plaćanje i storniranje

Pitanje: Kakav je postupak plaćanja?
Odgovor: U osnovi, nudimo BANKOVNI PRIJENOS kao način plaćanja kako biste prije plaćanja mogli provjeriti je li sve potvrđeno kao rezervirano. To izgleda ovako: Nakon vaše obvezujuće rezervacije primit ćete račun s preciznim opisom objekta koju ste rezervirali i svim uvjetima. Molimo provjerite je li sve ispravno kako je rezervirano. Dati ćemo vam IBAN i iznose koje treba uplatiti kako bismo potvrdili rezervaciju. Prije datuma dospijeća poslat ćemo vam mali podsjetnik e-mailom. Postavite svoj program za poštu tako da pošta s domene @holiday-home.org bude pouzdana. Ako je moguće, nudimo i druge mogućnosti plaćanja.
Pitanje: Mogu li otkazati besplatno?
Odgovor: Da. Rezervacije s datumom bukinga od 30. siječnja 2021. do 31. svibnja 2021. mogu se otkazati besplatno do 30 dana prije dolaska bez navođenja razloga, sa vraćanjem pologa koji je za rezervaciju bio uplaćen.
Pitanje: Što se događa ako želim stornirati rezervaciju?
Odgovor: Možete otkazati bilo kada. Točna pravila mogu se naći u Uvjetima i odredbama objavljenim prije rezervacije ili u oglasu, ako se razlikuju. Sva posebna otkazivanja prikazana su u ponudi i zamjenjuju pravila koja stoje u Uvjetima i odredbama.
Pitanje: Koliki su troškovi storna?
Odgovor: Troškovi otkazivanja temelje se na općim uvjetima, osim ako u ponudi nisu ponuđena druga pravila. Sva posebna otkazivanja prikazana su u ponudi i zamjenjuju pravila koja stoje u Uvjetima i odredbama.
FallBack: Bevorzugen Sie Ihre Sprache?FallBack: OKFallBack: Hinweis ausblenden
Holiday home koristi kolačiće kako bi osigurao najbolju moguću uslugu.OKOstale informacije