Dežurni telefon od 9 -17 sata

Hrvatske: 051-898000
iz inozemstva: 00385-51-898000

Opći savjeti i napomene agencije Holiday Home AG

(u daljnjem tekstu Holiday Home)

Oprema

Kuće za odmor i apartmani građeni su i opremljeni po individualnom ukusu iznajmljivača. Isti su uglavnom opremljeni jednostavno i svrsishodno. Moguće je da u apartmanu zateknete manje namještaja nego što ste kod kuće navikli. Kada u apartmanu i postoji TV uređaj to ne podrazumijeva da se nužno mogu pratiti strani programi. Opskrba toplom vodom iz bojlera ovisi o kapacitetu istog.

Opisi objekata

Opisi objekata sastavljeni su s mnogo pažnje i zasnivaju se na podacima dobivenim od iznajmljivača te odgovaraju činjeničnom stanju u vrijeme sastavljanja opisa objekta. Kod prijevoda može doći do prilagogodbe teksta kako bi opisi bili što točniji. Brojni iznajmljivači povremeno moderniziraju ili mijenjaju izgled svoje kuće i okućnice pa stoga može doći do manjih odstupanja. Ukoliko bi promjena bila znatna, iznajmljivač je dužan obavijestiti unajmljivača. Svaki opis objekta započinje navođenjem ukupnog broja soba, stambene površine te maksimalnog kapaciteta. U nastavku slijede pojedinosti vezane za opremljenost.

Ležajevi i ormari

Ležajevi odgovaraju standardima pojedine zemlje. Pomoćnim ležajem u pravilu se smatra sklopivi krevet, kauč na razvlačenje, sklopiva fotelja ili manji ležaj. Ormari u apartmanima za odmor nisu prostrani. Za svaku osobu trebao bi na raspolaganju stajati po jedan ormar. Preporuka je da se ponese posteljina, kuhinjske krpe te ručnici. Točnije informacije stoje u opisu objekta.

Okućnice

Uglavnom se radi o prirodnim okućnicama. Treba imati na umu da postoje stabla i grmovi te da ne mora uvijek sve biti na raspolaganju za individualno odnosno zajedničko korištenje. Moguće je da navedeni pogled bude zaklonjen raslinjem ili ogradama. Vrtni namještaj po broju mjesta za sjedenje ne prati nužno maksimalni kapacitet. U pravilu na raspolaganju stoje 1 stol i najmanje 2 stolice. Zbog prirodnog okruženja ponekih objekata moguća je pojava insekata (muhe, komarci, paukovi, mravi). Paučina ponekad nastaje preko noći. Moguće je da slobodni psi i mačke šeću okućnicama. Iznamljivač ne jamči za vozila parkirana na zemljištu.

Kućni ljubimci

Mogućnost dovođenja kućnih ljubimaca regulirana je za svaki objekt posebno. Kućni ljubimac kod rezerviranja apartmana mora biti naveden uz napomenu o kojoj vrsti i veličini se radi čak i ako je prema opisu objekta boravak kućnih ljubimaca dozvoljen. Dozvola u pravilu vrijedi za jednog kućnog ljubimca, ovisno o propisima tranzitnih zemalja i one krajnje, prije putovanja valja pribaviti potrebne dozvole odnosno putovnice za životinje. Vezano uz eventualno potrebna lječnička uvjerenja treba se konzultirati s veterinarem. Čak i ukoliko je dovođenje kućnih ljubimaca u odabrani objekt zabranjeno, ne znači da na zemljištu odnosno u turističkom naselju neće biti kućnih ljubimaca. Tako u većini slučajeva nije dozvoljeno dovoditi kućne ljubimce u restoran ili na bazen. Uobičajeno je da iznamljivač na licu mjesta naplati određeni iznos po kućnom ljubimcu za svaki dan boravka. Imajte na umu da kućni ljubimci u nekim objektima nisu poželjni.

Udaljenosti i radno vrijeme

Udaljenosti te radno vrijeme uslužnih servisa u pravilu su slobodna procjena iznajmljivača. Ponekad se radi o zračnoj udaljenosti, a iste bi Vam trebale poslužiti kao orijentacija. Skijališta, žičare, mogućnost najma, trgovine, restorani i druge usluge nude se ovisno o sezoni i ne stoje uvijek na raspolaganju tijekom čitave godine. Iznamljivač nema utjecaja na radno vrijeme trgovina te ne jamči niti za udaljenost istih niti za radno vrijeme. U bilo koje doba može doći do odstupanja. Udaljenosti do kupališta odnose se na ljetnu ponudu, a isto vrijedi i za bazene. Udaljenost do vode ne podrazumjeva nužno i mogućnost za kupanje. Brojne sportske aktivnost koje se nude ovise o vremenskim prilikama. Podaci o žičarama te ponudi zimskih sportova počivaju na podacima dobivenim od iznamljivača iz prethodne sezone. Privatni ponuđivači usluga žičara odlučuju o raspoloživosti te se podaci o udaljenosti mogu razlikovati od sezone do sezone.

Boravišna pristojba i kaucija

Boravišna pristojba ili taksa (zakonski regulirana pristojba koju naplaćuju turistička mjesta) u pravilu se naplaćuje dodatno uz cijenu najma. Visina pristojbe ovisna je o mjesnim propisima te o eventualnim dodatnim troškovima doznake, o godinama starosti gosta te dijelom i o terminu najma. Boravišna pristojba naplaćuje se na način naveden u opisu objekta ili kod same rezervacija (plaćanje u zemlju u kojoj je rezervacija izvršena) ili na dolasku (na licu mjesta). Visina pristojbe ovisno o zemlji, regiji ili mjestu, a kreće se između 0,80 € te maksimalno 2,50 € po osobi i danu. Kod rezervacije uvijek treba navesti dob djece. Ukoliko dob nije navedena polazi se od pretpostavke da putuju odrasle osobe. Iznamljivač će pri predaji ključa zatražiti kauciju u visini od najmanje 150 € u gotovini. Točan iznos kaucije naveden je u opisu objekta. Novac treba predati u gotovini u navedenoj valuti jer u protivnom postoji mogućnost da ne dobijete ključ. Po povratu ključa odnosno smještajne jedinice u ispravnom stanju iznamljivač Vam na licu mjesta vraća kauciju. Neki iznajmljivači Vam mogu od kaucije odbiti prethodno dogovorene dodatne troškove. Vraćanje kaucije na licu mjesta je obveza iznamljivača te povrat iste treba regulirati isključivo direktno s iznajmljivačem.

Dolazak i odlazak te boravak

Dolazak i odlazak je isključivo individualan. Dolazak valja isplanirati ovisno o udaljenosti i uvjetima na putu. Točno vrijeme dolaska navedeno Vam je na voucheru. Ukoliko nije navedeno vrijeme dolaska, iznajmljivači Vas očekuju između 15 i 18 sati. Kašnjenje u svakom slučaju treba dogovoriti s Iznamljivačem, kako isti nakon čekanja ne bi odustao. Kontakt brojevi telefona navedeni su na voucheru. Mnogi iznajmljivači su u radnom odnosu i ne stanuju nužno u blizini Vaše smještajne jedinice te i sami moraju doputovati radi primopredaje. Odlazak bi trebao uslijediti najkasnije do 10 sati. Dan dolaska i odlaska je najčešće su-bota. Dijelom su dolasci mogući i u ostale dane (posebno u predi posezoni, u hotelima ovisno o minimalnom boravku), tako da su mogući i boravci neovisno o tjednom ritmu. I u takvim slučajevima valja se pridržavati navedenog vremena dolaska i odlaska. Ukoliko imate posebnih želja rado ćemo se za Vas informirati kod Iznajmljivača. Doputovati bi trebali obvezno za vrijeme dana, budući su neki pristupni putevi po mraku, a posebno zimi kad padne snijeg slabo vidljivi. Ukoliko Iznajmljivač upozori na strmi ili neuređeni prilaz ne bi trebalo koristiti niska vozila. Valja imati na umu da se do nekih prilaza zimi može doći isključivo s lancima za snijeg. Prije dolaska najbolje se informirati u Vašem Auto klubu o uvjetima na cesti i opremi koju treba imati sa sobom.

Obveze unajmljivača

Unajmljivač je dužan unajmljeni objekt tretirati s najvećom pažnjom te sve preuzete predmete odnosno opremu treba ostaviti u objektu. Unajmljivač jamči za sve osobe koje zajedno s njim unajmljuju objekt.

Opći uvjeti posredovanja (AGB) agencije Holiday Home AG

A) Opći uvjeti posredovanja

1. Holiday Home AG (u daljnjem tekstu Posrednik) posreduje pri sklapanju ugovora o najmu odnosno smještaju (u daljem tekstu Ugovori o najmu) po nalogu ili uz punomoć vlasnika kuća, hotelijera ili sličnih poduzetnika (u daljnjem tekstu Iznamljivači), koji u ponudi imaju iznamljivanje objekata za odmor. Holiday Home AG djeluje isključivo u svojstvu Posrednika. Posrednik preuzima infomacije dobivene od pojedinih Iznajmljivača i Unajmljivača u ime i po nalogu druge strane. Najam se realizira u ime i za račun Iznajmljivača.

2. Kod predrezervacija i rezervacija Iznajmljivače zastupa Posrednik. Posrednik je od strane Iznamljivača opunomoćen da kao generalni posrednik preuzima predrezervacije, potvrđuje rezervacije, naplaćuje dospjela plaćanja, uplate te storno troškove te izdaje potrebne izjave u ime Iznajmljivača.

3. Posrednik ima obvezu pobrinuti se da posredovanje protekne u redu. Oprema i izgled objekta za najam odgovara navodima Iznamljivača (opis objekta) te je od posrednika uvrštena u njegovu bazu podataka i kao takva prevedena i ponuđena.

B) Predrezervacije i rezervacije

1. Unajmljivač ima mogućnost željeni objekt za odmor rezervirati usmenim putem, pismeno te putem faksa ili e-maila ili online. Rezervacija postaje obvezujuća nakon što Posrednik od Unajmljivača primi pisanu izjavu (pismom, faksom ili e-mailom) te nakon što Unajmljivač od Posrednika primi pismenu potvrdu (pismom, faksom ili emailom) (Potvrda rezervacije/Račun).

2. Online-rezervacije postaju aktivne nakon što Unajmljivač od Posrednika primi pismenu potvrdu (Potvrda rezervacije/Račun) pismom, e-mailom ili faksom.

3. Potvrda rezervacije/račun uslijediti će unutar 14 dana. U tom razdoblju Unajmljivač je vezan svojom ponudom. Tek po slanju Potvrde rezervacije/Računa Ugovor o najmu stupa na snagu.

4. Rezervacija Unajmljivača izvršena je za sve u prijavi navedene osobe odnosno neovisno o navedenom za sve osobe koje objekt za najam koriste u okviru najma, a za čije ugovorne obveze Unajmljivač jamči.

5. Dodatni dogovori i posebni dogovori trebaju biti sastavljeni u pisanom obliku te postaju sastavni dio Ugovora o najmu samo ukoliko su navedeni u Potvrdi rezervacije/Računu.

6. U slučaju da Potvrda rezervacije/Račun odstupa od opisa objekta, isto će se smatrati novom ponudom. U tom slučaju rezervacija postaje obvezujuća samo ukoliko Unajmljivač iskaže svoj pristanak u roku od 10 dana od primitka Potvrde rezervacije/Računa ili u navedenom roku izvrši uplatu. U protivnom ponuda će se smatrati nevažećom bez ikakvih dodatnih objašnjenja.

7. Prijenos Ugovora na treća lica mora biti izričito potvrđeno pismenim putem (Potvrda rezervacije/Račun) od strane Posrednika.

C) Cijene

1. Cijene najma navedene su u opisu objekta. Cijena najma sadrži usluge navedene od strane Iznamljivača, sve troškove i provizije povezane s posredovanjem, uključujući one koje se odnose na Posrednika.

2. Kod kuća za odmor i apartmana izražena je tjedna cijena po objektu. Ukoliko se radi o boravku od više tjedana pojedine tjedne cijene se zbrajaju. Navedene cijene za pojedine objekte ne uključuju potrošnju struje, plina, vode, posteljine te završno čišćenje, osim ako u opisu objekta nije drugačije navedeno.

3. Troškovi usluga koje se odnose na pojedine osobe kao što su prehrana, boravišna pristojba, troškovi posredovanja Vaše putne agencije, eventualne premije osiguranja ili eventualni troškovi (primjerice zbog odstupajućeg ili kraćeg boravka) nisu sadržani u cijeni najma te se posebno obračunavaju.

4. Cijene hotela izražene su po osobi na dan ukoliko u opisu objekta nije drugačije navedeno. Izuzeci su detaljno opisani u opisu svakog pojedinog objekta.

5. Popusti na djecu vrijede za djecu koja tijekom cijelog boravka ne prijeđu navedenu dobnu granicu. (Napomena: djeca do 12 godina su djeca koja nisu napunila 12 godina). Mala djeca koja imaju besplatan smještaj u hotelima nemaju pravo na vlastiti krevet i prehranu.

6. Kada hotel nudi uslugu polupansiona, punog pansiona ili all inclusive uslugu na dan dolaska imate pravo na večeru, a na dan odlaska na doručak.

7. Iz opravdanih razloga (promjena tečaja) Iznajmljivač ima pravo podignuti cijenu najma. Podizanje cijena dozvoljeno je do 4 mjeseca prije dana početka najma. Povećanje cijena koje prelazi 5% daje Unajmljivaču pravo na besplatni odustanak od Ugovora o najmu unutar 10 dana. Preporučujemo Unajmljivačima da u vlastitom interesu pošalju pismenu izjavu o odustajanju. U protivnom smatrati će se da je Unajmljivač suglasan s promjenom cijena.

8. Mjerodavne su cijene najma navedene na Potvrdi rezervacije/Računu. Ukoliko dođe do razlike u cijeni u vremenu između rezervacije i Potvrde rezervacije/Računa, vrijede odredbe iz točke B 6 (Predrezervacije i rezervacije).

9. U slučaju gotovinskog plaćanja na licu mjesta, pridržavajte se navedene valute iznajmljivača jer je ona obvezatna bez obzira na ukupan iznos prikazan na izdanom računu.

D) Broj osoba i opseg usluga

Opseg usluga proizlazi iz opisa objekta. U Objektu za najam (niti povremeno) ne smije boraviti više osoba (odraslih, djece ili beba) nego što je navedeno. Iznamljivač prekobrojne osobe može odbiti ili ukoliko ih može smjestiti dodatno naplatiti ili Unajmljivaču zbog povrede Ugovora o najmu potpuno uskratiti najam kuće. Ukoliko nije navedena dob djece, Iznajmljivač polazi od pretpostavke da se radi o odraslim osobama.

E) Plaćanja

1. Sa slanjem Potvrde rezervacije/Računa na snagu stupa obveza plaćanja dijela ukupne cijene najma. Akontacija u pojedinim razdobljima može iznositi visinu ukupne cijene najma. U pravilu akontacija za rezervaciju iznosi 25% ukupne cijene najma, međutim minimalno 100 €/150 CHF po objektu na tjedan u navedenoj valuti.

2. Plaćanja moraju biti izvršena do roka navedenog na Potvrdi rezervacije/Računu na navedeni broj računa u naznačenoj valuti. Kada je plaćanje dogovoreno na licu mjesta, iznos u gotovini u naznačenoj valuti plaća se na dan početka najma prije primopredaje ključa.

3. Ukoliko tražene uplate ne budu izvršene u naznačenim rokovima, Iznamljivač ima pravo rezervaciju stornirati u skladu s odredbama iz točke 1.

F) Voucher

1. Unajmljivač od Iznamljivača po prispjeću svih plaćanja dospjelih prije početka najma u skladu s Potvrdom rezervacije/Računom (najranije 4 tjedna prije dolaska, kako bi podaci bili aktualni) dobiva voucher kojim stječe pravo na korištenje unajmljenog objekta. Primopredaja ključa za unajmljeni Objekt uslijedit će na mjestu određenom za predaju ključa po predaji vauchera.

2. Na voucheru su navedeni svi potrebni podaci u svezi s unajmljenim objektom i Vašim Iznajmljivačem.

G) Obveze suradnje

1. Ukoliko Unajmljivač pri preuzimanju objekta ustanovi oštećenja ili ima primjedbe u odnosu na opis objekta, o istima mora odmah obavijestiti Iznajmljivača. Kako su kod takvih odstupanja moguće greške nastale pri posredovanju, Unajmljivač je dužan odmah o istima obavijestiti Posrednika, kako bi mu ovaj u slučaju da je došlo do povrede obveza po posredovanju, mogao pružiti adekvatnu pomoć.

2. Preporuka je da ukoliko imate primjedbi na nedostatke koje Iznamljivač nije u mogućnosti ukloniti s istim odmah dogovorite smanjenje cijene. Prema uvjetima Iznamljivača, cijena ne može biti umanjena ukoliko Unajmljivač ne ukaže na nedostatke na licu mjesta te ne zatraži njihovo uklanjanje. U takvom slučaju Unajmljivač odstupa od bilo kakvih prava na smanjenje dogovorene cijene. Odštetni zahtjevi po završetku najma su isključeni. Posrednik za iste ne preuzima nikakva jamstva.

3. U slučaju kvarova Unajmljivač je dužan iskazati kooperativnost pri uklanjanju istih, odnosno dopustiti Iznamljivaču ili ovlaštenoj osobi pristup objektu te štetu svesti na najmanju moguću mjeru.

4. Objekt za najam koji Unajmljivač dobije na korištenje na odlasku treba biti predan Iznajmljivaču u istom stanju u kakvom je preuzet. Štete nastale za vrijeme najma treba odmah prijaviti Iznajmljivaču.

H) Osnovno i završno čišćenje

1. Pod osnovnim čišćenjem smatra se predaja objekta Iznamljivaču na dan odlaska u urednom stanju. Isto podrazumjeva uklanjanje ostataka hrane, pranje posuđa i kućanskih aparata kao i odnos smeća od strane Unajmljivača.

2. Osnovno čišćenje je neovisno o završnom čišćenju obveza Unajmljivača.

3. Naknadno čišćenje od strane Iznajmljivača, koje se ovisno o opisu objekta naplaćuje posebno ili je uračunato u cijeni vrši se neovisno o osnovnom čišćenju.

I) Odustajanje od rezervacije od strane Unajmljivača

Unajmljivač u svakom trenutku prije početka najma može odustati od rezervacije. U interesu Unajmljivača je da svoje odustajanje objavi pismenim putem. Mjerodavnim vremenom odustajanja smatra se dan prispjeća obavijesti o odustanku kod Posrednika koji zastupa Iznamljivača. Ukoliko Unajmljivač odustane od rezervacije ili dođe sa zakašnjenjem, Iznamljivač može tražiti naknadu za već dogovoreni najam zbog izostanka istog ili iz drugih razloga. Iznos u pravilu ovisi o visini cijene najma te može biti zatražen u paušalnom iznosu. Kod obračuna naknade obično su uzete u obzir uštede temeljem nerealizacije i razne druge stavke.

Paušalni iznosi potraživanje Iznamljivača:

  • od dana nastanka rezervacije do 61 dan prije početka najma 25 % cijene najma,
  • od 60 do 55 dana prije početka najma 50 % cijene najma,
  • od 54 do 45 dana prije početka najma 60 % cijene najma,
  • od 44 do 35 dana prije početka najma 70 % cijene najma,
  • od 34 do 25 dana prije početka najma 80 % cijene najma,
  • od 24 do 15 dana prije početka najma 85 % cijene najma,
  • od 14 do 2 dana prije početka najma 90 % cijene najma te
  • kod kašnjenja ili nedolaska 95% cijene najma, ukoliko nisu navedeni drugačiji uvjeti.

Unamljivač ima pravo u pojedinom slučaju dokazati da do navedenih troškova nije došlo ili da je do njih došlo u znatno manjem opsegu. Naknada za konkretan slučaj štete izričito je obvezujuća.

J) Odustajanje od strane Iznajmljivača

1. Iznajmljivač u bilo kojem trenutku, uz povrat uplaćene akontacije može odustati od Ugovora ukoliko mu je onemogućeno ispunjenje Ugovora o najmu. Iznamljivač će prema mogućnostima ponuditi zamjenski objekt. U slučaju posredovanja istovjetnog ili boljeg objekta Ugovor o najmu smatrat će se ispunjenim.

2. Pored toga Iznajmljivač može odustati od iznajmljivanja prije i/ili nakon početka najma ukoliko:

  • Unajmljivač ometa ispunjenje Ugovora unatoč opomenama
  • se Unajmljivač ponaša protivno ugovoru, pa nastupe uvjeti za trenutni raskid
  • Unajmljivač ne izvrši plaćanje unatoč dospjelosti.

U navedenim slučajevima potraživanja Iznamljivača prema Unajmljivaču su regulirana u skladu s točkom I ovih Općih uvjeta.

K) Ograničenja zastarijevanja i jamstva

1. Ugovorni zahtjevi po jamstvu od strane Unajmljivača prema Holiday Home AG zastarijevaju po isteku godine dana. Zastara počinje teći od dana kada je ugovorom predviđen kraj najma. Isto se na odnosi na odštetne zahtjeve zbog povrede života, tijela ili zdravlja nastale kao poljedica nemarnog ponašanja ili namjerne povrede obveza agencije Holiday Home AG.

2. Unajmljivač je dužan svoje ugovorne jamstvene zahtjeve uputiti agenciji Holiday Home AG u roku od mjesec dana od Ugovorom predviđenog završetka najma. To se također ne odnosi na odštetne zahtjeve zbog povrede života, tijela ili zdravlja, nastale kao poljedica nemarnog ponašanja ili namjerne povrede obveza agencije Holiday Home AG.

3. Jamstvo agencije Holiday Home AG za ugovorne odštetne zahtjeve koji se ne odnose na tjelesne povrede, ograničeno je na trostruki iznos najma, ukoliko šteta za Unajmljivača nije prouzročena namjerno ili grubim nemarom.

L) Troškovi posredovanja i obrade

Agencija Holiday Home AG naplaćuje pristojbu za posredovanje u visini od CHF 29,-/ EUR 19,- za realizirano poredovanje. Po želji Unajmljivača te po pristanku Iznamljivača mogu biti dogovoreni uvjeti koji odstupaju od ugovora (npr. dodatni ležaj za dijete, promjena broja osoba, odstupajući termin dolaska ili odlaska, dodatni kućni ljubimci, promjena imena, posebne želje na licu mjesta itd.). Za tu uslugu naplaćuje se dodatna pristojba u visini od CHF 25,-/EUR 15,- po dokumentu potrebnom za prilagodbu ugovora, naknadnu potvrdu, izdavanje novog računa ili obračuna, organizaciju, prijevod dokumentacije i druge dodatne poslove.

M) Nadležnost suda

Za sve zahtjeve prema agenciji Holiday Home AG nadležan je sud u Zugu, Švicarska.

Holiday Home AG
CH-6312 Steinhausen
Hinterbergstrasse 56
Trgovački registar ureda UID: CHE-110.253.046
Napisati e-mail

Registrirana oznaka brenda „holiday home®“

U radno vrijeme ureda stojimo Vam za sva pitanja na raspolaganju. Mogućnosti za kontakt nalaze se ovdje.

Vrijedi za sve rezervacije od 01.06.2021.

PDF verzija

FallBack: Bevorzugen Sie Ihre Sprache?FallBack: OKFallBack: Hinweis ausblenden
Holiday home koristi kolačiće kako bi osigurao najbolju moguću uslugu.OKOstale informacije